تفریحات و جاذبه‌های شبانه دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 9 تير 1403
بازدید : 4
نویسنده : mozhgan

آکواریوم و باغ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

اولین مکان زیبایی که برای تفریح در شب‌های دبی برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک آکواریوم و باغ وحش در زیر آب است که محلی شگفت انگیز می‌باشد. در این مکان می‌توانید در زیر یک آکواریوم 48 متری قدم بزنید و با حیوانات دریایی موجود در آن رو در رو شوید تا تجربه‌ای شگفت انگیز داشته باشید! آکواریوم دبی یک مکان خارق العاده زیبای ساخته دست بشر است که انسان را با شگفتی‌های کودکانه همراه کرده و یکی از مسحورکننده‌ترین مکان‌ها برای بازدید شبانه و داشتن تفریحات شبانه در دبی است. می‌توانید در این مکان، غواصی هم انجام دهید تا تجربه غیرقابل انکار بی‌نظیری در شهر دبی در شب داشته باشید.

سایر مقالات : زمان سفر به دبی

برج خلیفه (Burj Khalifa)

یکی دیگر از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی برای بازدید در شب و انجام تفریحات شبانه در دبی، برج خلیفه است که یکی از مکان‌های دیدنی دبی می‌باشد. برج خلیفه بلندترین آسمان خراش جهان و قابل تشخیص‌ترین نقطه دبی است. این ساختمان هم در روز و هم در شب بسیار چشمگیر است. این آسمان ‌خراش بسیار بلند شهرت جهانی دارد و برای شکوهش زبانزد است. اما منظره‌ای از طبقه 124 آن در شب، مسحورکننده‌ترین منظره‌ای است که می‌توان شاهد آن بود.

برج خلیفه با ارائه منظره‌ای بی‌نظیر از شهر دبی در شب، مکانی است که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید. در این برج می‌توانید سوار بر سریع‌ترین آسانسور جهان، چشم اندازی از مناظر درخشان و شگفت‌انگیز دبی در شب داشته باشید. برج خلیفه در واقع یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار و انجام تفریحات شبانه در دبی است

سایر مقالات : جاذبه های توریستی دبی

خور یا نهر دبی (Dubai Creek)

نهر دبی که به عنوان یک نهر طبیعی آب شور، ورودی نهر آب یا آبراه در دبی، امارات متحده عربی، توصیف شده است، حدود 9 مایل به سمت داخل گسترش یافته و یک بندر طبیعی را تشکیل می‌دهد که به طور سنتی برای تجارت و حمل و نقل استفاده می‌شده است. این نهر آب شور که درست در قلب دبی جریان دارد، تلاقی جذاب معماری پیچیده بر دبی را از دوران گذشته به نمایش می‌گذارد، با خط افق درخشان دیره دبی که پر از آسمان خراش های بی‌شمار است و آن را در میان مهم‌ترین مکان‌ها برای بازدید و انجام تفریحات شبانه در دبی قرار داده است.

در این مکان می‌توانید در آبهای آرام نهر دبی در کشتی کروز Dhow، یک تجربه شبانه در دبی که فراموش نشدنی است داشته و گشت و گذار کنید، از یک شام لذیذ در میان نورهای دلربای دبی و موسیقی خوش ذوق و نمایش جذاب رقص تانورا لذت ببرید تا تجربه کاملی از زیست شهر مجلل دبی در شب را داشته باشید. همچنین می‌توانید در نزدیکی اسکله نشسته و افق درخشان شهر را تماشا کنید.

مجله گردشگری و توریستی نیک روز

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com